Co je základ úspěchu realitní transakce
Nemovitosti se sami neprodají a proto je dobré klást důraz na několik základních věcí, které vám zajistí úspěch. Důležitá je vždy příprava nemovitosti k prodeji, ke které patří homestaging, kde je vždy cílem dosáhnout toho, aby se nemovitost jevila co nejatraktivněji pro největší počet potenciálních zájemců o její koupi či pronájem.
Nepodceňuji kvalitní fotografie a jejich úpravu, protože fotografie jsou první věcí, se kterou přijde potenciální zákazník do styku. Proto se zaměřte na samotnou přípravu nemovitosti, úklid, doplňky, a úhly focení. Fotky by měly být vždy jasné a čisté. Popis reality, vždy musí být výstižný a zajímavý a hlavně zaměřený na cílovou skupinu, kterou chceme oslovit. Každá nemovitost má svou cílovou skupinu a tak ke každé nemovitosti píši popisek přímo na míru dané cílové skupině. Ke správnému stanovení prodejní ceny používám kvalitní placené nástroje v podobě cenových map a kromě toho využívám i své dlouholeté zkušenosti z praxe. Nepochybně musíte však dobře znát prodávanou nemovitost a zjistit si co nejvíce informací před první prohlídkou, abyste dokázali zákazníkům na vše odpovědět. Toto jsou základní pilíře, kterých je potřeba pro úspěšnou realitní transakci.