Co je základ úspěchu realitní transakce

Nemovitosti se sami neprodají a proto je dobré klást důraz na několik základních věcí, které vám zajistí úspěch. Důležitá je vždy příprava nemovitosti k prodeji, ke které patří homestaging, kde je vždy cílem dosáhnout toho, aby se nemovitost jevila co nejatraktivněji pro největší počet potenciálních zájemců o její koupi či pronájem.

Nepodceňuji kvalitní fotografie a jejich úpravu, protože  fotografie jsou první věcí, se kterou přijde potenciální zákazník do styku. Proto se zaměřte na samotnou přípravu nemovitosti, úklid, doplňky, a úhly focení. Fotky by měly být vždy jasné a čisté. Popis reality, vždy musí být výstižný a zajímavý a hlavně zaměřený na cílovou skupinu, kterou chceme oslovit. Každá nemovitost má svou cílovou skupinu a tak ke každé nemovitosti píši popisek přímo na míru dané cílové skupině. Ke správnému stanovení prodejní ceny používám kvalitní placené nástroje v podobě cenových map a kromě toho využívám i své dlouholeté zkušenosti z praxe. Nepochybně musíte však dobře znát prodávanou nemovitost a zjistit si co nejvíce informací před první prohlídkou, abyste dokázali zákazníkům na vše odpovědět. Toto jsou základní pilíře, kterých je potřeba pro úspěšnou realitní transakci.

 
Zpět na výpis aktualit
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace